دکتر محمد علی عبدالله زاده

عبدالله زاده قرار گرفتن نامش در لیست اصلاح طلبان معتدل را تکذیب کرد


۲۶/۱۱/۱۳۹۰

فردوس خبر: عبدالله زاده در گفتگو با فردوس خبر با تکذیب قرار گرفتن نامش در لیست اصلاح طلبات معتدل، گفت: با توجه به اينکه در يکي از سايت هاي غير موثق، نام بنده به عنوان يکي از نامزدهاي گروه منتسب به جريان غيراصول گرا در رقابت های انتخاباتی اين دوره از انتخابات درج گرديده است، اين موضوع را شديدا تکذيب نموده و اعلام مي نمايم بنده به عنوان کانديداي اصول گرا در عرصه ی انتخابات قدم گذاشته ام.

فردوس خبر: ذوقی

به گزارش خبرنگار ما، «محمدعلی عبدالله زاده» نامزد انتخاباتی کاندیداتوری مردم در حوزه ی انتخابیه ی شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه با صدور بیانیه ای حضور در لیست اصلاح طلبان معتدل را تکذیب کرد؟!

گفتنی است: درپی انتشار فهرست نهایی نامزدهای جبهه اصلاح طلبان موسوم به اصلاح طلبان معتدل در (وب سایت امید اصلاحات)، که اقدام به معرفی نامزدهای اصلاح طلب شرکت کننده در مجلس نهم کرده بود، عبدالله زاده یکی از نامزدهای انتخاباتی حوزه ی انتخابیه ای شهرستان فردوس با صدور بیانیه ای که یک نسخه ی آن نیز به فردوس خبر ارسال شده است حضور خود در این جبهه را شدیدأ تکذیب کرد و خود را نامزد اصولگرا در انتخابات مجلس نهم دانست.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

با توجه به اینکه در یکی از سایت های غیر موثق،نام اینجانب «محمدعلی عبدالله زاده» به عنوان یکی از نامزدهای گروه منتسب به جریان غیر اصول گرا در این رقابت های انتخاباتی درج گردیده است، این موضوع را شدیدا تکذیب نموده و اعلام می نمایم بنده به عنوان کاندیدای اصول گرا در عرصه ی انتخابات قدم گذاشته و با سه اصل: پیروی محض از ولایت فقیه، عمل به قانون اساسی و تاکید بر منشور اصول گرایی فعالیت می نمایم. از عموم اقشار جامعه ی اسلامی ایران خصوصأ حوزه ی انتخابیه ی شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه خواستارم تا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای معظم له مبنی بر انتخاب نامزدهای اصلح، با حضور حداکثری خود در انتخابات، مجال عرض اندام به فرصت طلبان داخلی و خارجی ندهند.

گفتنی است: بر پایه ی گفتگوی اختصاصی فردوس خبر با عبدالله زاد در عصر روز گذشته و صبح امروز، این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه هیچگونه ارتباطی با اصلاح طلبان معتدل نداشته و عملکرد آنان را خلاف واقع می داند و قطعأ از طریق قانون گزارش خلاف واقع آنان را پیگیری خواهد کرد، افزود: در گذشته نیز با عنوان اصول گرایی به صحنه انتخابات آمده بودم و در حال حاضر نیز خودم را فردی اصول گرا می دانم و میثاق نامه جبهه متحد اصول گرایان خراسان جنوبی را نیز امضاء کرده ام.

هر گونه اطلاعات تکمیلی و عملکرد بعدی این نامزد انتخاباتی مرتبط با این موضوعات را در خبرهای بعدی فردوس خبر مطالعه خواهید کرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار